onsdag den 30. juli 2008

En fødselsdag

Min lille dreng er ved at blive stor. 2 ÅR. Han havde fødselsdag på en ganske almindelig hverdag, så desværre ingen fødselsdagskage den dag. Men så må man jo improvisere, så vi fik is med lys. Det bragte nu også en del lykke. Fødselsdagsgaven kommer senere når hele familien er samlet, da vi alle er med til at give den. SMIL. Jeg tror nu både han og Amalie bliver glade for den.

Jeg må vist vænne mig til at kalde ham min lille dreng nu. Så er det snart slut med dagplejen og istedet har jeg to børn i børnehave. Godt jeg har min scrapping så kan jeg da få lov at sidde og grine lidt over dengang de var babyer.


Her er nogle af de sidste jeg har lavet her i sommervarmen. Det er ikke så meget inde-hygge det bliver til, men jeg kan nu alligevel ikke helt lade det ligge.


Reiko

1 kommentar:

Karina Beck sagde ...

Tre dejlige Loer. Det ser rigtig sødt ud med doddlingen på kys bogstaverne.
Tillykke med sønnen