søndag den 6. juli 2008

Endnu et digi LO

Så fik jeg lige forsøgt mig igen med digi scrap. Indtil videre må jeg nu nok indrømme at jeg mest er til det der med saks og papir. Men jeg syntes nu det er vildt hvad man kan gøre på et digitalt LO - også behøver man jo ikke at vente på at få billederne fremkaldt. SMIL


Jeg lægger også lige et "gammeldags" LO ind. Det var mit forslag til 1-2-3-scraps udfordring nr. 4.




I sidste uge var jeg med børnene en tur i Knuthenborg, der fik jeg dette billed af min meget stædige 2-årige søn. Han var ikke helt tilfreds med, at han ikke måtte kravle ind til girafferne. Men der må nu være grænser. SMIL




Reiko

3 kommentarer:

Pia sagde ...

Super flotte loer, skønne farver og god brug af pynt

Karina Beck sagde ...

Delige LOer, både det digitale og det "gammeldags"...

Heidi sagde ...

super skønne Loer - og så skønt et billede af en der er meget utilfreds :o) - måske en ide til et lo ? :o)