søndag den 10. august 2008

Den første bil

Her er den så. Fødselsdagsgaven til vores store dreng. Hele familien var med i gaven, og den bragte jubel ikke kun hos Caspar, men også Amalie. Vejret var heldigvis med os den dag, så straks efter op-pakningen skulle den afprøves. Her er det godt nok Amalie, som sidder bag rattet, men efter Caspar ansigtsudtryk var det vist også helt ok. Bare han fik lov at være med og hvilket udtryk skal en dreng på 2 år bruge omsådan en bil.... selvfølgelig " seeeejj bil".
Jeg har også fået arbejdet mig lidt igennem den voksende stak af billeder. Jeg er en kronologisk scrapper, der skal have alt med. Så det er nok ikke så mærkeligt at bunken med billeder vokser. Hmmmm måske jeg skulle gøre lidt med ud af det der digi-scrapping. Det kommer nok ikke til at fylde så meget i sidste ende. For hvor i alverden skal jeg gøre af alle de album, som jeg allerede nu har set kommer i fremtiden.

Her er Amalie på vej til børnehave for første gang. I teksten står en masse om de tanker, jeg gjorde mig, da hun startede sidste år. Pludselig gik hun fra at være min lille baby i en beskyttet dagpleje til at være en pige i børnehave, og jeg tror egentlig jeg var den, der havde det værst. Typisk mødre ikke ? Caspar i krig med et pæreskrog. Det er med i albummet pga hans ansigtsudtryk, men også fordi det eneste han på et tidspunkt var interesseret i var skroget. Resten af frugten ville han ikke have.

og sidst et lille kort med et stempel fra Magnolia. Det er mit første "drengekort" og indrømmet jeg syntes det var lidt svært at lave det "drenget" nok. Jeg er egentlig heller ikke helt tilfreds med det, men ved ikke helt hvad der skulle have været anderledes. Nå, men må bare prøve igen. Det skulle vel være muligt at lave det ikke for tøset.
Reiko

1 kommentar:

Karina Beck sagde ...

Dejlige LOer du har lavet