onsdag den 13. august 2008

Kender I det ?

Kender I det? Jeg har virkelig lyst til at sidde og hygge med en kop the, billeder og en masse scrappe-energi. Men nej...

Først tager det en halv time at finde et billed, så sidder jeg og vender og drejer papiret. Så en tur på nettet for at finde inspiration, men ender med at blive imponeret af alle de kreative mennesker, der sidder rundt omkring og laver en utrolig masse flotte ting.

Så istedet kommer her endnu et billed af min utrolig "seje" dreng med solbrillerne. Gad vide hvad han vil sige til, at hans mor har lagt dette bedårende billed ud på nettet. SMIL - godt han ikke er så gammel endnu.

Reiko

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det var da skrækkeligt som vi alle rammes af en scrap-krise for tiden.... jeg tror jeg må ud i noget lift´ning for at komme på rette kurs igen ;)

Håber at du snart finder lysten og energien til scrap igen :0)

Karina Beck sagde ...

Hvor er han sød ; )

Karina Beck sagde ...

Hej igen.
Tak for kommentaren på min blo Papiret jeg har brugt er My minds eye/Bohemia.