søndag den 8. juni 2008

Solskinsweekend

Vi har bare hygget os med ungerne i weekenden. Det er jo egentlig heller ikke så svært med det super vejr vi har haft.

Om søndagen var vi afsted til firmasportsdag, hvor der ikke kun er underholdning til de voksne men også masser af aktiviteter til børnene. Caspar fandt hurtigt de små biler, så for mit vedkommende blev det meste af dagen tilbragt med at stå og kigge på ham kører rundt i en lille cirkel. Men drengen var simpelthen ikke til at få af bilen. Uanset om jeg lokkede med is eller pølser.



Amalie er jo ikke en pige der bare hopper ud i det. Men jeg fik lokket hende op i en trampolin og da hun først havde lavet de små prøvehop, var hun ikke til at stoppe.



Dagen sluttede vi selv af med en tur til stranden, hvor vi af en eller anden årsag fik en hel sandkasse med hjem.


Men mon ikke Caspar var en del af grunden. Dette er kun en lille del af hvad han havde på sig. Men jeg har engang hørt at et beskidt barn er et glad barn.


Jeg har også fået lavet et enkelt kort i weekenden. Jeg ved at det er et Magnolia stempel, men resten er desværre uvist, da jeg ofte laver kort af rester. Billedet er desværre ikke det bedste. Men da jeg ikke helt har fanget fidusen ved at tage billeder af LO og kort og at mit billedprogram er nede, så må dette desværre være godt nok.


Jeg håber I også har haft en god weekend

Reiko

Ingen kommentarer: