onsdag den 18. juni 2008

Til fødselsdag.

Så blev min far 60 år. Vildt ikke ?

Pensionist. Tænk at have hver dag for sig selv og selv kunne bestemme hvad man skal bruge dagen til. Hvad ville jeg bruge den til ? Hmmmm Sikkert en masse scrapping, miniature og kort. Hvad med dig. Hvad ville du bruge tiden til.

Hele familien og venner var samlet til brunch. Min mor havde bestilt maden og kagen. Og ja den smagte lige så godt som den ser ud.

Selvfølgelig fik han en del gaver, men det der overraskede ham mest var vist videokameraer, som han fik af min bror og hans kæreste.

Det bliver sjovt at se hvad der kommer ud af det. Men mon ikke hans to børnebørn kunne blive "ofre" for hans nye hobby.

Da de fleste af gæsterne var taget hjem fik Malle og hendes grandkusine lov til at male på papirsdugene. Og sikke en fryd. Malle kommentar var: Mor må vi virkelig gerne tegne på bordet. Så for at undgå problemer senere hen ( nærmere betegnet hjemme på bordet) så var svaret: Ja, det er en speciel fødselsdag så idag må I gerne.


Jeg fik nu også lavet et enkelt LO denne weekend. Man må jo bruge tiden fornuftigt ikke ?

Det er lidt svært at se på billede. Men det hele er lavet på en beige baggrund. Er der noget bedre end at få læst historie foran brændeovnen. Billedet er taget sidste vinter ( ja jeg er lidt bagud med billederne, men jeg arbejder på sagen.SMIL) og viser Malle og Cabber med deres far.

Det var alt for nu denne uge.

Reiko

2 kommentarer:

Pia sagde ...

Sødt layouts i nogle dejlige farver

Karina Beck sagde ...

Dejligt LO du har lavet, Flot opsætning oh søde detaljer.