onsdag den 25. juni 2008

Storm ...

Det var et øv-vejr til strandtur, men genialt til at flyve med drage i.

Frem med dragerne og ud på marken. Heldigvis bor vi tæt på en skole, hvor der er masser af grønne arealer og næsten ingen træer. Så på med tøjet og ud.

Amalie har fået en rigtig prinsessedrage og har gået og glædet sig til at få den op. Det har bare været lidt svært med høj solskin. Så nu skulle den prøves med hjælp fra far. Og hvad er sjovere end at få lov til at gøre det selv.

Her er dragen kommet op og Malle holder den selv. Hun var bare så stolt.


Og så lige et fælles billed. SMIL

Weekenden gik også med lidt scrapping. (Selvfølgelig).

Det her LO er rigtig meget inspireret af en af Pia Baus tidligere LO. Jeg var vild med farvesammensætningen og de små detaljer, så jeg har næsten liftet det hele og er blevet rigtig tilfreds med resultatet. Teksten er taget fra en af Chez Cecilies LO. (Jeg har ikke helt tjek på det der med at opsætte link til bloggen endnu. Men jeg håber det kommer med øvelsen)

Mandag var posten forbi med en lille pakke. Jeg har siddet og kigget i den og lige umiddelbart syntes jeg den virker rigtig god. Masser af søde detalje ideer som jeg syntes hører til et godt LO.

Jeg håber I får en god uge.

Reiko

Ingen kommentarer: